onweer! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu onweer! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu

onweer!

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Monique

23 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

's Avonds wezen uit eten met Ron en Pam, Jason en zijn vrouw Rebecca en ook Jim en Liesje waren erbij.
De volgende dag de camper opgehaaldt, ingeladen en naar Marcel en zijn vrouw Stacia gereden in Soccoro. Dil ligt 70 miles ten zuiden van Alburqueque.
Na het diner zijn we naar een canyon gereden om wat te eten en te drinken. Deze ligt in de woestijn en we zagen in de verte onweer. Ook Marcel zijn twee oudste dochters, Aurelia en Issica, en zijn eerste vrouw Diana en haar vriend Pat gingen mee. De dochters namen de jongens mee de canyon in en ondertussen had Marcel een kampvuur gemaakt. Het onweer kwam wel dichterbij tot het opeens begon te storten. Vlug opruimen en de trucks in, maar het water stijgt dan snel in de woestijn, zo we reden opeens door stromen water, waar het een uur daarvoor nog heel droog was. Het was een aardig avontuur en ook heel gezellig. Vandaag gaan we naar Gallup ( ligt ten westen van Alburqueque) en onderweg naar Acoma.Dit is een indianen dorp.

Binnenkort weer meer nieuws, we vermaken ons in ieder geval prima.

• 23 Juli 2008 - 17:22

Monique :

Lieve Monique & Peter (en de rest natuurlijk),

Heel leuk om een beetje mee te mogen genieten! Ook super voor jullie om dit allemaal samen mee te maken!

Liefs, Monique

• 23 Juli 2008 - 18:55

Gertjan En Herma :

Hallo daar,

Terug van onze vakantie in Italie, alle reisverslagen gelezen.Wij hebben het leuk gehad en gaan morgen weer werken.Maar jullie genieten nog volop.Wat hebben jullie al veel gedaan en gezien.Het is leuk om jullie reisverhalen te lezen.Peet maak je een foto van Monique achter het stuur van de camper?
    Groetjes en nog heel veel mooie dagen toegewenst. Herma