Terug uit de cabin - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu Terug uit de cabin - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu

Terug uit de cabin

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Peter en Monique

17 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn weer terug vanuit de cabin. Een huis van de familie van Pam aan de Conjegos river net over de grens van Colorado. Twee dagen geleden reden we ernaartoe via Taos. We hebben daar de kerk en het centrum gezien met een hele leuke boekwinkel!!! Daarna zijn we naar het gedeelte gegaan waar nog steeds de native americans wonen. Het was interessant om daar te kijken en foto's te maken. Ik heb nog blue corn fried bread gegeten. Ze hebben daar corn in alle kleuren van de regenboog. Daarna reden we door naar de Rio Grand Gorge Bridge. Een brug over de gorge van de Rio Grande, enorme diepte en leuk om overheen te lopen. Rond zes uur waren we bij de cabin waar ook mijn nicht Wilhelmina met haar man Mike en hond Justin waren. Ook een van de zonen van Ron en Pam, Scott kwam met zijn hond Wrighley, een hele lieve Golden Retriever. Een mooi vakantiehuis midden in de bergen tussen de bomen aan de rivier. We hebben veel nieuwe kaartspelen geleerd en Scott heeft ons allemaal leren vliegvissen in de snelstromende rivier, wat erg leuk is om te doen. Gewandeld, heerlijk gegeten, gepraat, gekaart heerlijk bijgekomen van onze reis met de camper. Het was jammer dat we na twee dagen weer terug moesten, ik had nog wel een week willen blijven. Hierna teruggereden naar Albuquerque, waar bij Liesje Kerkmans een andere nicht van mij, thuis een groot de gedeelte van mijn familie was gekomen. Liesje was er en Jim haar stiefvader. Gelukkig was hij weer uit het ziekenhuis, hij was gevallen en had een paar dagen in het ziekenhuis gelegen met een ontsteking aan zijn arm. Marcel en Stasia en hun kinderen Rose en Maggie waren er. De twee dochters van Marcel (dit is ook een neef van mij) zijn eerste huwelijk Issica met vriend en Aurelia, met haar zoontje Alejandro waren er. Ook Liesje Gebler met Richard haar man en hun twee dochters, Monica en Amanda en zijn oudste dochter uit een eerder huwelijk waren er. Liesje is de dochter van Wilhelmina. En Scott en Jason met zijn vrouw Becca, dit zijn de zoons van Ron en Pam. Iedereen had wat te eten meegenomen en het was echt een Amerikaans feest met cheeseburgers van de bbc en salade en fruit en Margeritas. Het was leuk om iedereen daar te zien en het was erg gezellig. Nu zijn we weer thuis bij Ron en Pam. Morgen gaan we Dennis naar het vliegveld brengen. Hij vliegt dan naar San Francisco, we hebben een kamer voor hem geboekt in een hotel vlakbij de Golden Bridge. De dag erop vliegt hij naar Nederland, net als dat wij gaan doen en dan zit deze reis er voor ons allemaal weer op.
We hebben een fantastische tijd gehad hier in Amerika en ik weet zeker dat we ooit nog eens teruggaan er is zoveel te zien hier. Het was leuk om met een camper hier rond te rijden en al die parken te zien. En ook was het erg fijn om al mijn familie te ontmoeten!!

• 18 Augustus 2008 - 06:38

Monique :

Lieve Monique & Peter,

Wat hebben jullie een heerlijke reis gehad...!

Liefs,

Monique

• 18 Augustus 2008 - 12:06

Dick Steenbergen:

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ja, jullie zullen hier een hele tijd op kunnen teren. Tot binnenkort.

Groetjes Dick.

• 19 Augustus 2008 - 07:09

Michiel En Ingrid:

Fietsend door de Breedstraat en de Kaatsbaan wordt ik achtervolgd door foto's van Dennis.........kunnen jullie hier niet iets aan doen? Vanuit Maarssen een veilige en goede terugvlucht gewenst en alvast welkom thuis!!!!!

• 19 Augustus 2008 - 19:35

Eline En Nadia:

ja! michiel en ingrid, wij zijn de schuldige! maarssen moest gewaarschuwd worden dat dennis terug komt!

groetjes eline en nadia

• 21 Augustus 2008 - 17:48