Onze reis naar Amerika - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu Onze reis naar Amerika - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu

Onze reis naar Amerika

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Peter en Monique

30 Juni 2008 | Nederland, Maarssen

11 jun, 23:05
Vandaag begin ik met mijn eerste blog ooit.
Deze zomer over vier en een halve week gaat we met de hele familie naar Amerika.
Op dit moment zit Dennis in Nieuw Zeeland, waar hij een half jaar rondgetrokken en gewerkt heeft. Hij vliegt al op 30 juni naar Amerika, Los Angeles. Dan zal ook Eline zijn vriendin vanuit Nederland daarnaartoe vliegen. Samen hebben ze dan twee weken waarin ze naar Miami gaan en uiteindelijk naar New York.
Op 14 juli zullen we elkaar daar allemaal gaan zien. Ik kijk er erg naar uit. We hebben 4 jaar voor deze reis gespaard en nu gaat het eindelijk gebeuren.
Eerst beginnen we dus in New York waar we een aantal nachten zullen slapen bij de dochter van een nicht van mij. Zij woont vlakbij Central Park. Op donderdag vliegt Eline terug naar Nederland en op vrijdag 18 juli gaan wij met zijn vijfen, Peter,ik, Dennis, Niels en Michiel met de Amtrack trein naar Washington DC. Daar gaan we de highlights bekijken en zien we mijn nicht Anke en haar man Mike. Op zondag 20 juli vliegen we door naar Albuquerque. Daar zullen we waarschijnlijk bij mijn neef Ron twee nachten overnachten, waana we op 22 juli een camper hebben gehuurd. Hiermee gaan we 24 dagen rondtrekken, in ieder geval naar een aantal parken en Las Vegas. De rondrit zijn we nog aan het plannen. Op 14 augustus komen we weer terug in Albuquerque en zullen we voor een paar dagen naar de cabin van de schoonfamilie van Ron gaan . Deze ligt langs de rivier en de rest van de familie zal ons daar op komen zoeken. Lijkt me heerlijk relaxt.
Op 19 augustus vliegen we weer terug naar Nederland en 20 augustus zijn we weer thuis. Ik zal via dit blog iedereen die geinteresseerd is mee laten beleven wat wij beleven en het is een mooie herinnering voor later.

[i]Maandag 30 juni 2008
Amerika komt met rasse schreden dichterbij. Vanmorgen om 9.15 uur is Dennis vertrokken naar Los Angeles vanuit Nieuw Zeeland en om 10.00 uur is Eline vertrokken vanuit Amsterdam naar Los Angeles. Vanavond zien ze elkaar weer na bijna een half jaar.
Nog twee weken dan zien wij hem ook weer. Ik kan bijna niet meer wachten, maar gezien alle voorbereidingen die we nog moeten plegen is het maar goed dat we nog twee weken hebben.
Gisteren weer verder gegaan met de route plannen. We zijn er nog niet helemaal uit. Maar met hulp van Ron mijn neef uit Albuquerque gaat het zeker lukken. In ieder geval gaan we de Grand Canyon zien en Las Vegas. Misschien LA en San Diego Joshua Tree. Maar ook Arches en Bryce en Monument Valley.
Allereerst zal het wennen zijn om zo'n joekel van een camper te rijden. Hij is 9 meter lang en 2 meter 60 breed. Met ruimte voor 8 personen, dus lekker de ruimte. Een huis op wielen. En voor Amerikanen nog vrij klein .
Gisteravond met Niels en Michiel uit eten geweest om te bespreken wat er allemaal bij zo'n reis komt kijken. Was erg gezellig en het gaat zeker goed komen!! We hebben drie grote zonen die ons met veel kunnen helpen.
Ik ben muziek op mijn telefoon aan het zetten voor onderweg en alle lijstjes aan het afwerken. Nog 14 dagen en dan gaan we [i][i]

  • 04 Juli 2008 - 07:32

    Dennis En Eline:

    Jajaja!

    Nog 2 weekjes en dan zien we elkaar weer!

    O Monique, zet het liedje New York, New York van Frank Sinatra op je telefoon! Succes met plannen, wij denken aan jullie hier in de zon op het strand!

    Kus kus kus kus!

  • 13 Juli 2008 - 00:11

    Kees:

    Hierbij wens ik jullie een te gekke reis toe.
    Gr. Kees

  • 13 Juli 2008 - 11:28

    Joke En Nico:

    Hoi lieve allemaal, Wij wensen jullie een heel goede reis met elkaar en hopen, dat jullie er enorm van zullen genieten.We blijven jullie via de weblog trouw volgen.

  • 13 Juli 2008 - 18:34

    Petra & Sjeron:

    And again: finally reunited
    !! Maar nu met allemaal!

    Wij wensen jullie heel veel plezier daar met z'n allen! Geniet van het land en elkaar en we zien elkaar hier thuis weer! Liefs, Sjeron, Petra, Michelle en Laura! (en de rest...)

  • 14 Juli 2008 - 07:04

    Monique :

    Lieve Monique en Peter (en Dennis, Michiel en Niels),

    Een heel mooie reis gewenst! Ik wens jullie veel prachtige ervaringen toe, samen!

    Liefs,

    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarssen

Peter en Monique

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 10557

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 28 Februari 2016

Nieuw Zeeland

14 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: