Voorbereiding Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu Voorbereiding Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Peter en Monique Fokker - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Nieuw Zeeland

Door: Monique Stoel

Blijf op de hoogte en volg Peter en Monique

17 Januari 2016 | Nederland, Maarssen

Al meer dan 6 maanden geleden hebben we de tickets geboekt. En nu is het nog maar 7 nachtjes slapen en dan zitten we in het vliegtuig naar Nieuw Zeeland. We hebben er enorm veel zin in en zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen. Kleding uitzoeken, dit blog maken, de route uitstippelen, de tent controleren en noem maar op. De komende weken zullen we jullie op de hoogte houden van al onze belevenissen aan de andere kant van de wereld.

  • 17 Januari 2016 - 13:01

    J.L. Stoel:

    Wij kijken uit naar jullie verslagen.
    Pa en ma

  • 17 Januari 2016 - 14:15

    Dick Steenbergen:

    Lia en ik wensen jullie een geweldige tijd toe en zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen.
    Geniet ervan met volle teugen!!!

    Groetjes Lia en Dick.

  • 17 Januari 2016 - 15:23

    Dennis:

    Monique, Peter, Dennis, Niels en Michiel? Leuk dat jullie ons meenemen! Ik zorg vast dat ik vrij ben!

  • 17 Januari 2016 - 16:22

    Hans Berenschot:

    Wij wensen jullie heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en zijn erg benieuwd wat voor een moois wij allemaal te zien krijgen

  • 17 Januari 2016 - 19:29

    Fenny Noorman:

    Fijn dat ik jullie reis en belevenissen kan volgen. Ik kijk er naar uit!
    Voor nu: veel voorpret.

  • 17 Januari 2016 - 21:44

    Angelique:

    Leuk!! Ik kijk ernaar uit jullie te volgen.

  • 17 Januari 2016 - 21:44

    Angelique:

    Leuk!! Ik kijk ernaar uit jullie te volgen.

  • 18 Januari 2016 - 11:24

    Joke En Nico:

    Lieve broer en schoonzus, wij wensen jullie een heel voorspoedige reis en een heeeeeeel mooie vakantie.
    Geniet ervan, jullie hebben het verdiend. We zullen jullie helemaal volgen/ Veel liefs van ons, Joke en Nico.

  • 18 Januari 2016 - 12:48

    Edwin Kamphuis:

    Heel veel plezier samen geniet ervan. Ik zie de foto's wel.

    Groetjes Edwin

  • 18 Januari 2016 - 12:54

    Ronald Denekamp:

    Goede reis, veel plezier en even al het andere vergeten. Deze reis vergeet je nooit meer.....
    Ronald

  • 18 Januari 2016 - 15:52

    Grea:

    Eindelijk is het bijna zover!!!!! Super spannend lijkt mij.
    We gaan jullie volgen!
    Safe journey!

  • 18 Januari 2016 - 19:40

    Jeroen En Joke:

    Nu nog maar 6 nachtjes slapen (: Wij wensen jullie heel veel plezier en een hele mooie tijd toe. Geniet ervan,we zullen jullie volgen en hopen veel mooie foto's te zien! Groetjes Jeroen en Joke

  • 21 Januari 2016 - 20:50

    Ingrid Sierink:

    Lieve Monique en Peter, heel veel plezier op deze reis en geniet van alle mooie dingen en mensen daar!!!

  • 23 Januari 2016 - 17:35

    Jolanda:

    Heel veel plezier!!!

  • 24 Januari 2016 - 21:33

    Khouw, G.S.:

    Beste Monique en Peter, weliswaar ben ik nogal laat met mijn reactie op jullie extra reissite, desalniettemin wens ik jullie beiden nogmaals van harte zeker een goede heenreis vandaag naar New Zeeland via Taipei. Hopelijk andere reiservaringen alvast in Taipei en daarna in Nieuw Zeeland. Nou ik hoor het nog wel wat van jullie, toch? Wees er voorzichtig met jullie gezondheid en zorg er genoeg rust voor je energie. Veel plezier ermee beste mensen en tot horens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter en Monique

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 10568

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 28 Februari 2016

Nieuw Zeeland

14 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: